سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه

بازار سیم کارت تلفن همراه همچنان در نوسان است، به طوری که سیم کارت‌‏های قدیمی کد 1 ، 2 و 3 با افزایش قیمت و سیم کارت‌‏های کد 4 ، 5 و 6 و 7 با کاهش قیمت مواجه شده است. افزایش قیمت در کدهای قدیمی سیم کارت

بنابر اظهارات فروشندگان سیم‌‏کارت، در بازار امروز تهران، سیم‌‏کارت کارکرده کد یک 510 هزار تومان خریداری و 520 هزار تومان به فروش می‌‏رسد.
همچنین، سیم‌‏کارت صفر کد 2 با بستانکاری 500 هزار تومان خریداری و 510 هزار تومان به فروش می‌‏رسد و بهای کارکرده این سیم کارت نیز 410 هزار تومان است.
بنابراین گزارش، سیم کارت صفر کد3، 430 هزار تومان در خرید و 440 هزار تومان در فروش قیمت داده شد و بهای کارکرده آن نیز 360 هزار تومان اعلام شد.
همچنین، سیم کارت صفر کد 4، 340 هزار تومان در خرید و 350 هزار تومان در فروش اعلام شد و قیمت کارکرده ‌‏آن نیز 300 هزار تومان است.
گفتنی است، سیم کارت صفر کد 5 و 6، با بستانکاری تا سقف 340 هزار تومان خریداری می‌‏شود و 350 هزار تومان به فروش می‌‏رسد و بهای سیم کارت کارکرده آن‌‏ها نیز 315 هزار تومان است.
این گزارش حاکی است، سیم کارت صفر کد 7 نیز 330 هزار تومان خریداری و 340 هزار تومان به فروش رفت و سیم کارت کارکرده آن نیز 300 هزار تومان اعلام شد.
براساس این گزارش، سیم کارت دائمی صفر ایرانسل 120 هزار تومان خریداری و کارکرده آن90 هزار تومان به فروش می‌‏رسد و سیم کارت اعتباری ایرانسل به صورت کارکرده 10 هزار تومان است.
همچنین, سیم کارت اعتباری صفر و کارکرده تالیا با افزایش قیمت بین 30 تا 80 هزار تومان خرید و فروش می‌‏شود و قیمت سیم کارت اعتباری دولتی نیز در خرید 38 هزار تومان و فروش آن 50 تا 60 هزار تومان است.


نوشته شده توسط: علی دادار

Bnugee Desperado 2 جمعه 86/4/8 ساعت 3:59 عصر
بازی که امروز قصد معرفی آن را داریم یک بازی معروف در بین کاربران است که بر خلاف محیط کودکانه ای که دارد یک بازی کاملا فکری و مشکل به حساب می آید نام این بازی Bnugee Desperado 2 است که با فرمت جاوا تهیه شده است

 

--->>دانلود <<---


نوشته شده توسط: علی دادار

سه مدل‌ جدید گوشی توسط بزرگ‌ترین سازنده‌ی تلفن همراه جهان معرفی شدسه مدل جدید از گوشی‌های نوکیا به نمایش گذاشته شد که قابلیت‌های پخش موسیقی و چندرسانه‌یی در آن‌ها ارتقا داده شده است.

بزرگ‌ترین سازنده‌ی تلفن همراه جهان سه مدل‌ جدید گوشی خود را به نمایش گذاشته که در یکی از آن‌ها قابلیت موسیقی ارتقا یافته و برنامه‌های چندرسانه‌یی از فن‌آوری نسل سوم استفاده می‌کنند، گوشی دیگر با ویژگی‌های معمولی و مدل سوم آن دارای مرورگر اینترنت و قابلیت‌های دانلود است.

بر اساس آمارها یک‌سوم گوشی‌های تلفن همراه جهان توسط این شرکت به فروش می‌رسند و نزدیک ترین رقیب به آن، شرکت آمریکایی موتورولا است.


نوشته شده توسط: علی دادار

بالاخره نسخه موبایلی بازی محبوب کانتر
استریک هم منتشر شد.
این بازی بصورت 3 بعدی هست و با فرمت جاوا منتشر شده و
تقریبا روی تمام گوشی های جدید کار میکنه.
ضمنا شما میتونید با استفاده از
بلوتوث این بازی رو بصورت گروهی نیز انجام بدید و لحظات خوشی رو با دوستانتون سپری
کنید.

پسورد:
www.atabakcity.com
لینک دانلود فایل: دریافت


نوشته شده توسط: علی دادار

Psiloc Localization جمعه 86/4/8 ساعت 3:54 عصر
با سلام خدمت دوستان گل اگر تو نوشتن فارسی مشکل دارید از این برنامه استفاده کنید( برای گوشیهای ????. ????.???? کاملا تست شده)کاملا کرک شده

ابتدا برنامه را دانلود سپس باید به ترتیب psilocerecorderv164.sis ( اول این برنامه را نصب کنید ) و سپس برنامه Psiloc Localization By Emroozi.sis را نصب کنید و گوشی را ریستارت کنید و سپس اول برنامه اول را اجرا و اگر صفحه ریجستر باز شد شما بدون توجه تایید کنید و سپس خارج شده برنامه اصلی را اجرا و همین کار را انجام دهید و سپس میتوانید برنامه را فعال کنید و دوباره گوشی شما ریستارت میشود و کار تمام است.

بفرمایید دانلود کنید


نوشته شده توسط: علی دادار

<   <<   6   7   8   9      

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

modir
[عناوین آرشیوشده]