سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه

لینک های روزانه جمعه 86/4/8 ساعت 4:7 عصر

* خط سیر سیستم عامل های مایکروسافت از اولین نسخه Dos در سال 1981 تا ویستا! این سایت یک خط سیر زمانی بسیار کامل از تمام ورژن های مختلف سیستم عامل ها ارائه داده که با کلیک بر روی هر محصول تصاویر و مشخصات کلی اون نظیر قیمت و... به نمایش در میاد! از دست ندین!

* نامه ای به خاطر کاپیتان؛ پاسخی به تمام صحبت های مخالفان دایی در طی چند روز اخیر! برای من که بسیار جالب بود و حرف هاش واقعا قانع کننده و اصولی!

* ldteb، وبلاگی که به معرفی خواص مواد غذایی مختلف می پردازه!

---

پی نوشت. هووومک، این روزها لینک های توپی گیر میارم ها! واقعا در گیر آوردن بعضی از این لینک ها شانس آوردم! البته کلی هم تلاش کردم! برای پیدا کردن همین 3 تا لینک 3 ساعت توی وب گشتم!

پی پی نوشت. تشکر می کنم از جناب ممیزی که باز هم افتخار دادن و به وبلاگ من سر زدن.


نوشته شده توسط: علی دادار

می دونستید که بیل گیتس بزرگترین خیر جهانه؟ بیل گیتس با کمی کمتر از ?? میلیارد دلار کمک به امور خیریه بزرگ ترین خیر کل تاریخ بشره و تنها کسی که تا به حال بیشتر از ? میلیارد دلار برای طرف امور خیریه کمک کرده! ولی این رو حتماً می دونین که حالا بیل گیتس می خواد در سال ???? از مایکروسافت بره تا در موسسه خیریه ی «بیل و ملیندا گیتس» تمام ثروت خودش رو صرف امور خیریه کنه! خب حالا چند تا لینک در مورد خداحافظی عشق من بیل گیتس از مایکروسافت:

* با ری اوزی (Ray Ozzie) پدیده ی جدید مایکروسافت و جانشین بیل گیتس بیشتر آشنا شوید!

* گزارش تصویری از خداحافظی بیل گیتس از مایکروسافت! تصاویری از مدیران مایکروسافت؛ بیل گیتس، ری اوزی، استیو بالمر و کریگ ماندی.

* نگاهی به رویدادهای مهم زندگی بیل گیتس!

* یک گالری جالب از تصاویر بیل گیتس! لینک از یک پزشک (1pezeshk.com) ! از دست ندین که تا آخر عمر افسوس می خورین! از من گفتن بود!


نوشته شده توسط: علی دادار

لینک های روزانه جمعه 86/4/8 ساعت 4:7 عصر

* لیست دسته بندی  شده و بسیار کاملی از سایت ها و مراجع علمی فارسی و انگلیسی زبان!

* تصویر جالبی از یک «جرثقیل در محاصره» ! جرثقیل بزرگی که برای ساختن مقبره ی شهدای گمنام استفاده کردن و حالا داخل مقبره مونده و در نمیاد! شاهکار دیگری از مهندسان ایرانی!

* دستور پخت فیلم هندی!

* دروغ های شاخدار هفته به ترتیب تعداد شاخ در بازتاب!

---

پی نوشت. تصمیم دارم از این به بعد هر روز بنویسم. می خوام یک دستی به سر و گوش وبلاگ بکشم بعد از مدت ها!

شاید هم تونستم مخ یک نابغه ی رو بزنم و کوچ کنم به موویبل تایپ! نابغه ی عزیز! اگه اینجا رو می بینی؛ تو رو خدا مخت زده بشه! :D


نوشته شده توسط: علی دادار

از همینجا خبر تعطیلی این وبلاگ و کوچ به وبلاگ جدید به آدرس http://www.bblog.mihanblog.com را اعلام می دارم و از دوستانی که برای بنده نامه های پرمهر خود را ارسال کردند تشکر می کنم:

---

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سوسک بی همتای عزیز؛ خبر شهادت ملکوتی فرزند مجازی عزیزتان «لینکدونی بی همتا» را که در سالروز تولد خود توسط قاچاقچیان مسلح به مقام بالای شهادت نائل آمد را به شما و خانواده ی محترمان تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب همنشینی با سایر وبلاگ های شهید و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت می داریم.

از طرف یوگی و فرزندان

---

به نام خدای گل و بلبل و سنبل

سوسک بی همتای عزیز؛ خبر تولد فرزند مجازی جدیدت «نوشته های روزانه ی یک سوسک وب نشین» را دریافت کردیم. به شما تبریک گفته و از خداوند منان برای ایشان طلب 100، نه 100 سال کمه، 120، نه 120 سال کمه، 180، نه 180 سال کمه همیشه زنده باشه!!

از طرف عمو پورنگ و خاله رعنا

---

پی نوشت. زمانی که گفتم از این به بعد هر روز می نویسم شرطاً کسی باور نکرد! حالا با این تحولات می بینید که چگونه هر روز خواهم نوشت!


نوشته شده توسط: علی دادار

ایرانسل ناموفق در ارائه خدمات جمعه 86/4/8 ساعت 3:59 عصر
دبیر همایش «سرویس‌های جدید تلفن همراه، روندها و فرصت‌ها»ایرانسل ناموفق در ارائه خدمات جدید به مردم گفت: ایرانسل در زمینه ارایه خدمات جدید تلفن همراه موفق نبوده است.

مهدی روحانی‌نژاد در یک گفت‌وگوی تلفنی با ایرنا افزود: به هر خدماتی غیر از مکالمه تلفن‌همراه که با استفاده از تلفن همراه انجام شود، ارزش افزوده می‌گویند.

وی با اشاره به تجربه ایرانسل در ارایه ارزش افزوده گفت: علت ناموفق بودن ایرانسل در ارایه خدمات جدید تلفن همراه، عدم فرهنگ‌سازی در این زمینه بوده است.

وی ادامه داد: ارایه خدمات جدید تلفن همراه بدون فرهنگ‌سازی باعث می‌شود مردم نتوانند از خدمات ارزش افزوده مثل اینترنت استفاده کرده و اصلا رغبتی به استفاده از آن نداشته باشند.

به عقیده وی، هر اپراتوری بتواند که خدمات جدید تلفن همراه (ارزش افزوده) بیشتری با فرهنگ‌سازی و کیفیت مناسب ارایه دهد، مردم استقبال بیشتری از آن اپراتور خواهند کرد.

به گفته وی، اغلب درآمد اپراتورها از مکالمه تلفن همراه به دست می‌آید و در دنیا تنها ? ???تا ? ???درصد درآمد اپراتورها از خدمات ارزش افزوده است.

وی بیان داشت: اما ارایه هر چه بیشتر خدمات ارزش افزوده، سبب جذب تعداد بسیاری از مردم به سوی اپراتور ارایه‌دهنده خدمات جدید تلفن همراه می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون بین اپراتور اول و دوم تلفن همراه در کشور رقابت وجود دارد و به ویژه این رقابت با ورود اپراتور سوم که دارای مجوز اپراتور نسل سوم است، تشدید خواهد شد.

روحانی‌نژاد تصریح کرد: برای اینکه اپراتورها از هم متمایزتر شوند تنها چاره، ارایه خدمات جدید یا ارزش افزوده با کیفیت مطلوب است زیرا مکالمه خدماتی است که همه اپراتورها، آن را به مردم ارایه می‌دهند.

همایش «سرویس‌های جدید تلفن همراه، روندها و فرصت‌ها» ششم تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. دبیر همایش مذکور هدف از برگزاری آن را «بررسی سرویس‌های جدید تلفن همراه» و «بررسی کاربردهای مختلف سرویس‌های ارزش افزوده» ذکر کرد.


نوشته شده توسط: علی دادار

<   <<   6   7   8   9      >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

modir
[عناوین آرشیوشده]