سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه

پاسخ به سئوالات جمعه 86/4/8 ساعت 4:10 عصر

سئوال : یه سئوال داشتم که خیلی ذهنم را مشغول کرده . میخواستم ببینم این دستگاههای بوستری که برای تقویت آنتن دهی در محیطهای بسته استفاده میکنن تاثیری هم دارن یا مثل خیلی چیزای دیگه کلکه پول هستن ... بعد اگه کار میکنن از کجا باید تهیه کنم و شما چه نوعی رو برای محلی که ? تا ? کیلومتر با اولین آنتن (البته اولین آنتن قابل رویت !) فاصله داره توصیه میکنین

****جواب :

بله این دستگاهها تاثیر مثبت دارند علت آن اینست که طراح شبکه موبایل بیشتر پوشش بیرونی منطقه (OUTDOOR) را در نظر می گیرد و نسبت به آن طرح سایتهای BTS را می دهد چون در پوشش داخل ساختمان (INDOOR) مصالح ساختمانی به کار رفته بسیار موثرند نمی توان گفت که میزان افت سیگنال در داخل هر ساختمان چقدر است مثلادر خانه قدیمی که ستونهای ضخیمی دارند به مراتب افت سیگنال بیشتر از آپارتمانهایی است که با یک تیغه 10 سانتی آجر پوشیده شده است .

در کل وظیفه این تقویت کننده ها این است که سیگنال بیرونی را به داخل ساختمان هدایت کرده (بدون تاثیر افت دیوارها )تا پوشش مناسبی در ساختمان به وجود آید. لازم به ذکر است که در انتخاب آن باید دقت لازم شود و از سیستم هایی که امتحان خود را پس داده اند استفاده شود .

سئوال :سلام و ممنون از مطالب بسیار مفیدتون اگر ممکنه در مورد GPRS تو ضیح بدهید.واینکه مورد استفاده آن چیست.تا بعد...

E-mail: وارد نشده است

URL: yasser360.persianblog.com

**** جواب :

به طور خلاصه این است که موبایلی به صورت GPRS که در اختیار شماست به صورت ONLINE به اینترنت متصل است و نیازی به کانکت شدن نیست و سرویسی است که در کنار GSM (سیستم موبایل ایران) ارائه می شود و در حال حاضر به صورت آزمایشی تعداد محدودی فعال شده است .

سئوال : نویسنده: گل کوهی

یکشنبه، 9 فروردین 1383، ساعت 2:29

سلام...آیا گوشی GSM با مشخصات Operates on 850/1800/1900 MHz GSM/GPRS Networks که در آمریکا به فروش میرسد در ایران قابل استفاده خواهد بود؟

E-mail: وارد نشده است

URL: tardasht.blogspot.com

*****جواب : خیر - در ایران قابل استفاده نیست . در ایران سیستم GSM 900/1800 برقرار است به این صورت که در شهرهای بزرگ مانند تهران هر دو باند 900 و 1800 فعال است و در دیگر نقاط کشور GSM 900 می باشد بنابراین گوشی مورد نظر شما صرفا در قسمتهایی از شهر های بزرگ قابل استفاده خواهد بود.

ادامه دارد ...


نوشته شده توسط: علی دادار


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

modir
[عناوین آرشیوشده]