سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه

وحشیانه ترین روش خودکشی شنبه 86/4/9 ساعت 2:19 عصر
سلام دوستان . امروز برای تفریح یک فیلم کمی ترسناک رو براتون گذاشتم. در این فیلم یک انسان به وحشیانه ترین روش ممکن خود کشی می کنه. حتما فکر می کنید خودشو می سوزونه یا منفجر می کنه اما نه! اون با دستای خودش قلبشو در می آره. در مورد راست یا دروغ بودن فیلم نمی تونم چیزی بگم اما اگه دروغ هم باشه دروغ خیلی جالبیه. دیدن این فیلم رو به افراد زیر ?? سال توصیه نمی کنم(این وبلاگ هیچ گونه مسئولیتی درباره عواقب دیدن فیلم نداره) در ضمن می بینید که قالب رو هم عوض کردم. لطفا نظراتتون رو درباره قالب و این فیلم بدید. یک دنیا ممنون

دانلود فیلم با حجم ??? کیلوبایت (برای دانلود حتما باید کلیک راست کرده و گزینه Save target as رو انتخاب کنید)


نوشته شده توسط: علی دادار

بازی فلش کم حجم-بازگشت دوباره شنبه 86/4/9 ساعت 2:19 عصر

سلام دوستان.بعد از ? ماه برگشتم. از امروز هفته ای یک پست می دم و توی هر پست یه مطلب توووپ میذارم. برای امروز هم یک بازی فوق العاده جذاب فلش براتون گذاشتم که توی مجله بازی رایانه دیده بودم.این بازی فیزیک فوق العاده جذابی داره ومیتونه یکی دو ساعتی شما رو سرگرم کنه.اما تنها مشکلش اینه که باید آنلاین بازی کنید و هیچ راهی برای ذخیره فایل فلش وجود نداره.(من که پیدا نکردم).اما میتونید یک بار اون رو لود کنید بعد بدون بستن پنجره مرورگر از اینترنت خارج بشید و نظر خود را درباره این مطلب به من بگید و تا هر موقع که خواستید بازی کنید.(مورد آخر ضروریست وگرنه بازی اجرا نمی شود!!!)

لینک بازی


نوشته شده توسط: علی دادار

آخرین کرک ویندوز ویستا شنبه 86/4/9 ساعت 2:19 عصر

 سلام. امروز می خوام براتون کرک نهایی ویندوز ویستا  را می ذارم. این کرک آخرین کرک ویندوز ویستا است. این کرک از نوع بمب زمانی است و تایمر اکتیو کردن ویندوز را به صورت ثابت و در زمان 30 روز نگه می دارد. روش استفاده بسیار ساده ای دارد و به صورت یک فایل متنی توضیح داده شده است. امیدوارم لذت ببرید.

دانلود کرک با حجم ??? کیلو بایت


نوشته شده توسط: علی دادار

 امکان جدید سرویس وبلاگ بلاگفا:فقط کافیه کدهای زیر را در قالب وبلاگ خود قرار دهید تا لیستی ازآخرین مطالب وبلاگ نمایش داده شود. جهت مطالعه راهنمای کد و تگهای جدید میتوانید بخش مربوط به بلاک BlogPreviousItems را در راهنمای طراحی قالب وبلاگ و کدهای بلاگفا  بخوانید.

 منبع:وبلاگ علی رضا شیرازی (مدیر بلاگفا)


نوشته شده توسط: علی دادار

اینم یک آنتی ویروس توپ !!! جمعه 86/4/8 ساعت 4:42 عصر

 ین آنتی ویروسه دیگه حرف داره خیلی کارش درسته

 له چهار تا درایو گوشی رو میگرده و هر جور فایل ویروسی پیدا کرد خر میده که پاکش کنم یا نه شبیه کاره نورتون تو کامپیوتر هست

 

 

 

 دریافت فایل  


نوشته شده توسط: علی دادار

<      1   2   3   4   5      >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

modir
[عناوین آرشیوشده]